OPIS
SERWIS ZEROWY: 450 ZŁ - ZŁOŻENIE, REGULACJA (ZGODNIE
Z KARTĄ GWARANCYJNĄ POJAZDU)
KAYO AU125 - wszechstronny quad dla dzieci od 7 do 10 r.ż.
KAYO AU125 to pojazd ATV stworzony z myślą o dzieciach w wieku od 7 do 10 roku życia. Wytrzymała osłona nadwozia, duże możliwości bagażowe, mocny silnik i opcjonalny snow kit czynią z niego uniwersalny sprzęt na każde warunki pogodowe. Dzięki niemu dziecko nauczy się techniki jazdy i będzie mogło jeździć z tobą na wycieczki. Takie wyposażenie jak oświetlenie, czy zrywka pozwalają na bezpieczną zabawę.
Silnik o pojemności 124 cm3 generuje wysoką moc, co przy masie 98 kg oznacza dynamiczną jazdę w terenie.
Zrywka zapłonu i opcjonalna możliwość regulacji prędkości maksymalnej, pozwalają dbać o bezpieczeństwo dziecka.
Skrzynia biegów ma trzy tryby pracy – 1, N i R. To sprawia, że quad jest łatwy w obsłudze.
Opcjonalny snow kit zawierający płozy i łańcuchy umożliwia jazdę w śniegu.
Kraty bagażowe ułatwiają zabranie ze sobą dodatkowego plecaka lub torby.
Wahacz i obręcze o średnicy 8 cali wykonano ze stali, więc wytrzymają jazdę w bardziej wymagającym terenie.
Oświetlenie z przodu i z tyłu sprawia, że quad jest lepiej widoczny, a po zapadnięciu zmroku można nadal kontynuować jazdę.
Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować KAYO (to proste i niedrogie!).
Dla kogo jest quad KAYO AU125?
To doskonała propozycja dla początkujących i zaawansowanych dzieci od 7 do 10 roku życia. Dzięki niemu możesz bezpiecznie zabrać dziecko na wyprawę lub pomóc mu stawiać pierwsze kroki w świecie maszyn ATV. Opcjonalny snow kit umożliwia jazdę przez cały rok.
Czy jazda na quadzie jest bezpieczna?
Dzieci powinny poruszać się quadami pod okiem rodziców lub instruktora, zwłaszcza w okresie nauki techniki jazdy. KAYO AU125 ma takie udogodnienia jak opcjonalna blokada prędkości. Należy również pamiętać o zakupie kompletu odzieży do jazdy w terenie, ochraniaczy oraz kasku spełniającego normę bezpieczeństwa ECE.
Czy quad jest drogi w utrzymaniu?
Dokładamy wszelkich starań, by oferowany przez nas sprzęt był przyjazny dla kieszeni. Oprócz atrakcyjnych warunków zakupu motocykli i quadów również ceny części utrzymujemy na przystępnym poziomie. Dzięki temu w naszej ofercie znajdują się maszyny na każdą kieszeń.
Przygotowanie quada’a – pal jedź!
Skorzystaj z naszej nowej usługi i wybierz Quad’a złożonego i gotowego do jazdy z dostawą pod dom.
- składanie pojazdu i przykręcenie wszystkich elementów;
- weryfikacja manetek;
- weryfikacja dźwigni zmiany biegów;
- wymiana oleju silnikowego;
- odpalanie i regulacja gaźnika;
- dokręcanie zestawu przełączników na kierownicy;
- ustawienie luzów zaworowych;
- smarowanie filtra powietrza;
- ustawienie luzu linki gazu oraz linki sprzęgła;
- smarowanie linki sprzęgła;
- regulacja układu hamulcowego;
- smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego;
- smarowanie osi kół;
- ustawienie i smarowanie elementów zawieszenia;
- sprawdzenie naciągu łańcucha;
- sprawdzenie ciśnienia w oponach;
- sprawdzanie układu wydechowego;
- motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów;
- montaż licznika motogodzin (opcjonalnie). Jeśli mamy go zamontować prosimy nas poinformować
Koszt przygotowania Quad’a bez transportu to 450 zł
Ważne:
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.