OPIS
Cross Asix XB67 125cm3 - 5099 zł
Cross Asix XB67 140cm3 - 5699 zł
Cross Asix XB67 dostępny jest w 2 konfiguracjach silnikowych:
– 125cm3, chłodzony powietrzem
– 140cm3 z chłodnicą oleju
W wersji 125cm3 jednostkę napędową stanowi silnik ZONSEN, a w wersji 140cm3 mamy do dyspozycji silnik YINXIANG. Model XB67 odpalany jest na kopkę lub rozrusznik elektryczny. Zestawiony jest na kołach 19/16″. Przeznaczony dla młodzieży od ok. 170cm wzrostu. Solidne amortyzatory przednie w układzie upside-down oraz konstrukcja ramy dają poczucie bezpieczeństwa nawet w bardziej wymagającym terenie. Model ten wyposażony jest w lampę przednią, łamane klamki hamulca i sprzęgła oraz licznik motogodzin.
SILNIK
Model XB67 dostępny jest w dwóch wersjach silnikowych: - ZONSEN 125cm3, chłodzony powietrzem - YINXIANG 140cm3 z chłodnicą oleju Obie jednostki zapewniają niesamowitą płynność jazdy oraz odpowiednie oddawanie mocy na każdym biegu
UKŁAD WYDECHOWY
Smukła końcówka wydechu w stylu Akrapovic generuje przyjemny basowy dźwięk oraz zapewnia odpowiedni wyrzut spalin dla optymalizacji osiągów
SKRZYNIA BIEGÓW
W tym modelu mamy możliwość wybrania odpowiedniej dla siebie skrzyni biegów. Do dyspozycji jest skrzynią półautomatyczna oraz manualna. Obie wersje posiadają 4 przełożenia. Skrzynie biegów ze standardowym układem (1-N-2-3-4)
Kluczowe elementy
Podwozie
KOŁA I OPONY
Model XB67 zestawiony jest na stalowych obręczach 19/16" zaopatrzonych w terenowe opony kostkowe, które dają odpowiednią przyczepność na różnych nawierzchniach i w różnych warunkach pogodowych
RAMA
Specjalnie skonstruowana rama hybrydowa wykonana została z odpowiedniego stopu stali, który jest w stanie przyjąć duże przeciążenia bez obawy o jej uszkodzenie. Zapewni bezpieczeństwo oraz pewność prowadzenia
HAMULCE
Za bezpieczne hamowanie odpowiadają hydrauliczne hamulce tarczowe wyposażone w dwutłoczkowe zaciski hamulcowe. Takie zestawienie daje poczucie bezpieczeństwa i zapewnia odpowiednią siłę hamowania
ZAWIESZENIE
Za wybieranie nierówności odpowiadają przednie amortyzatory w układzie UPSIDE-DOWN z dużym skokiem i optymalnym ustawieniem twardości. Z tyłu mamy do dyspozycji regulowany amortyzator olejowy umieszczony w specjalnym pokrowcu dzięki czemu unikniesz nadmiernemu zabrudzeniu tłoka
FILTR POWIETRZA
Gąbkowy filtr powietrza w kształcie walca zapewnia optymalny przepływ powietrza i zapobiega przedostawaniu się zanieczyszczeń do układu spalania