OPIS
Tytan RR 200
TYTAN to pojazd w wersji off-road, bez homologacji drogowej. Sercem tej maszyny jest czterosuwowy silnik LONCIN o pojemności 196,2cm3. Jednostki napędowe tej marki są bardzo dobrze znane szerokiej publiczności miłośników jazdy w terenie i po szosie – słyszysz LONCIN i wiesz, że mowa o niezawodności! Silnik wyposażony jest w wałek wyrównoważający oraz zaopatrzony w chłodnicę oleju. Model ten zestawiony jest na 10-calowych felgach aluminiowych. Pojazd posiada automatyczną skrzynię biegów z biegiem wstecznym (1+1). To, co jeszcze zasługuje w nim na szczególną uwagę to bogate wyposażenie, tj.: wyciągarka 2000lbs, podgrzewane manetki, gniazdo USB i zapalniczki, wyświetlacz LCD, pełne oświetlenie LED, listwa LED, hak, aluminiowa kierownica, system antydrganiowy, licznik motogodzin, handbary, oparcie, nakładki na bagażniki, oparcie
Silnik i podzespoły mechaniczne
SILNIK
Model Tytan został zaopatrzony w niezawodną jednostkę napędową LONCIN o pojemności 196,2cm3. Silnik generuje moc na poziomie 14KM co pozwoli na swobodne pokonywanie bezdroży oraz będzie pomocny przy pracach gospodarczych. Ponadto silnik wyposażony jest w wałek wyrównoważający oraz system antydgraniowy co neutralizuje drgania przenoszone z silnika na ramę
UKŁAD WYDECHOWY
Dedykowany, dobrze wytłumiony układ wydechowy poprawia komfort podróżowania bez uciążliwości dla słuchu
SKRZYNIA BIEGÓW
Tytan zestrojony został z automatyczną skrzynią biegów. Pojazd posiada 1 bieg do przodu + wsteczny. Dźwignia zmiany biegów usytuowana w łatwo dostępnym miejscu
Kluczowe elementy
Podwozie
KOŁA I OPONY
Tytan zestawiony jest na 10-calowych, aluminiowych felgach zaopatrzonych w bardzo dobrej jakości opony z terenowym bieżnikiem
RAMA
Hybrydowa rama stalowa została skonstruowana z najwyższej jakości stopów, żeby sprostać dużym przeciążeniom występującym podczas jazdy w terenie. Konstrukcja ramy pozwala na obciążenie w okolicach 180kg
HAMULCE
Model Tytan posiada hydrauliczne hamulce tarczowe. Z przodu hamulce umieszczone na każdym z kół, a z tyłu umieszczone są centralnie na tylnej osi
ZAWIESZENIE
Solidne, grube i z dużym skokiem amortyzatory olejowe z przodu i z tyłu zapewniają świetne tłumienie nierówności, co przekłada się na poprawę przyczepności. Ponadto pojazd został wyposażony w system kalamitek, które ułatwiają dozowanie smaru w ruchome elementy zawieszenia, co wydłuża ich żywotność
FILTR POWIETRZA
O odpowiedni przepływ powietrza oraz maksymalną ochronę przed przedostaniem się zanieczyszczeń dba papierowy filtr powietrza w kształcie walca