OPIS
Pakiet gratisów o wartości 1000 zł plus odblokowanie quada na pierwszym serwisie gratis
Oszczędzasz 1600 zł na starcie !!!
SFA 600 PRO
QJMOTOR SFA 600 PRO to model bliźniaczy do swojego starszego brata SFA 1000. Główną różnicą miedzy tymi modelami jest oczywiście silnik oraz koła. W SFA 600 PRO producent położył nacisk na wysoką zdolność przełajową połączoną z komfortem obsługi. Turystyka, łowiectwo, pomoc w gospodarstwie domowym lub w biznesie. Od odśnieżania wiejskiego domu i holowania łodzi, po zapierające dech w piersiach wyścigi przełajowe – ta maszyna pokaże swoje najlepsze strony tam, gdzie wymagana jest mobilność z dala od utwardzonych dróg. SFA 600 PRO to niezawodny, użytkowy ATV w którym inżynierowie QJMOTOR zastosowali sprawdzone technologie
SILNIK
Nowy 4-suwowy silnik o pojemności 577 cm3. cm i mocy 45KM jest jednym z najmocniejszych w tej klasie pojemnościowej. Układ wtryskowy marki BOSCH EFI zapewnia niskie zużycie paliwa, szybką reakcję przepustnicy i łatwy rozruch Producent zastosował w SFA 600 PRO ten sam korpus silnika i przeniesie napędu co w modelu SFA 1000. Mniejszą pojemność uzyskano przez zaślepienie tylnego cylindra. Drugi cylinder jest bez głowicy spełnia w tym wypadku rolę wałka wyrównoważającego. Takie rozwiązanie można było spotkać w słynnym motocyklu Vincent HRD który występował w wersji jednocylindrowej i V2. Silnik tego typu nazywa się w fachowej nomenklaturze ½ V2.
RAMA I UKŁAD ZAWIESZENIA
Rama w tym modelu jest wykonana ze stalowych rur o średnicy 32mm na dole i 25mm w przedniej części. Górna część ramy to profil stalowy o przekroju 100mm x 40mm. Przednie zawieszenie to po obu stronach to podwójne wahacze poprzeczne. Z tyłu znajdują się dwa potężne odkuwane wahacze wleczone. Wszystkie sworznie wahaczy posiadają możliwość smarowania z zewnątrz. Przednie i tylne zawieszenie posiada drążki stabilizujące. Gazowe amortyzatory w SFA 600 PRO posiadają gwintowaną regulacje napięcia sprężyny i pięciostopniową regulację odbicia.
UKŁAD KIEROWNICZY
Elektryczne wspomaganie kierownicy (EPS) z trzema trybami pracy pozwala na swobodne manewrowanie między drzewami przy niskich prędkościach bez dodatkowego wysiłku.
TABLICA PRZYRZĄDÓW
Inteligentny wyświetlacz TFT zapewnia pełną informację o stanie wszystkich systemów tego pojazdu, a także umożliwi podłączenie urządzeń mobilnych poprzez Bluetooth. Na wyświetlaczu możemy używać nawigacji z telefonu komórkowego, monitorować temperaturę w przekładni CVT.
KOMFORT
Rozstaw osi wynoszący 1480 mm oraz siedzenie pasażera z oparciem i uchwytami pozwalają wygodnie pomieścić dwóch pasażerów oraz dużą ilość bagażu. Duży prześwit (265 mm) w połączeniu z niezależnym zawieszeniem i zoptymalizowaną długością całkowitą zapewnia dobre właściwości terenowe i zwrotność.
UKŁAD NAPĘDOWY
Układ napędowy w SFA 600 PRO umożliwia kierowcy wybór pomiędzy trybami:
2WD z blokadą dyferencjału
W tym przypadku moment obrotowy przenoszony jest wyłącznie na tylną oś. Tryb ten sprawdza się dobrze na twardej, nawierzchni.
2WD z wyłączoną elektromagnetyczną blokadą dyferencjału
W trybie 2WD na tylnej osi można rozłączyć blokadę tylnego dyferencjału Ten tryb pozwala na bezpieczną jazdę
z dużymi prędkościami po twardym podłożu oraz skręcanie w małym promieniu bez zrywania nawierzchni np. na trawnika
4WD z wyłączoną blokadą przedniego dyferencjału
W przypadku jazdy w cięższym terenie i na stromych podjazdach warto dołączyć również przednią oś czyli tryb 4WD
4WD z włączoną blokadą mechanizmu różnicowego
Tryb 4WD z blokadą mech. Różnicowego pozwoli ci wydostać się z najbardziej błotnistego terenu. W tym trybie możesz jednak jechać praktycznie tylko na wprost.
KOŁA
Aluminiowe felgi R12 są uniwersalne do jazdy terenowej i drogowej i mają szeroki wybór opon na rynku. Na takich kołach ATV prowadzi się lepiej ze względu na wyższy profil i jest mniejsza szansa na odklejenie się opony od felgi przy niskim ciśnieniu.
AKCESORIA
W zestawie znajduje się wyciągarka o udźwigu 1100 kg, która zapewnia wsparcie na nieprzejezdnych drogach. Poszerzone błotniki skutecznie chronią kierowcę i pasażera przed błotem wydobywającym się z kół a w razie ich uszkodzenia łatwo je wymienić ponieważ mocowane są za pomocą spinek. Z przodu i z tyłu zamontowano obszerne platformy bagażowe o nośności 35 i 70 kg.
SPECYFIKACJA
SILNIK
TYP
Jednocylindrowy, 4V, DOHC, chłodzony cieczą
ŚREDNICA x SKOK
99 x 75 mm
POJEMNOŚĆ SKOKOWA
577 cm3
MAKSYMALNA MOC
33kW (45 KM) / 7250 rpm
MAKS. MOMENT OBR.
53 Nm / 5500 rpm
UKŁAD PALIWOWY
EFI
ROZRUCH
Elektryczny
SPRZĘGŁO
CVT
SKRZYNIA BIEGÓW
Automatyczna CVT
PODWOZIE
ZAWIESZENIE PRZÓD
Podwójne wahacze poprzeczne
ZAWIESZENIE TYŁ
Dwa odkuwane wahacze wleczone
OPONA PRZÓD
25 x 8 – 12
OPONA TYŁ
25 x 10 – 12
HAMULCE PRZÓD
Tarczowe 210 mm
HAMULCE TYŁ
Tarczowe 210 mm
WYMIARY
DŁ. x SZER. x WYS.
2295 x 1273 x 1473 mm
ROZSTAW OSI
1480 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA
920 mm
PRZEŚWIT
265 mm
WAGA
460 kg
ZBIORNIK PALIWA
25 L